Sabtu, 31 Julai 2010

Cuti2 Club Med Cherating

aku byk kali dengar pasal club med cherating. diorg kata best la.. apa la...tp aku x amik port sgt coz ntah la aku rase x berminat pown.. aku sukew jalan2 jauh2.. shopping2.. tp ternyata sangkaan aku meleset sama sekali.. club med cherating not bad...sampai jew kat sna, aku n kawan2 disambut oleh staff2 kat sna.. mmg ramah giller.. tu ha yg pakai bju pink... mcm VIP pown adew...



tempat aku tidow plak kat sni... mmg syiok r adew byk chalet..tp stail dia mcm ala2 umah pjg la..yg specialY kat tempat neh, bila korunk masuk jew, korunk rasa mcm kat tempat laen.. mane xnyew, ramai sgt mat salleh dan org asing sampaikan korunk pown x pasti neh negara korunk or bukan...



party dgn DJ best!
apa lagi yg adew kat cni? urm.. pd waktu malam lak korunk akan dihiburkan dengan bbrp persembahan tarian, silap mata, akrobatik, juga ada persembahan nyanyian dan DJ... siap adew menari2 lg.. lupa plak nak bg taw, masa tu aku kat sna x la lama 3 hari 2 malam je.. so, selama 2 malam tu adew party la.. malam pertama adew pool party- boley maen2 bola dalam air siap adew sukan air lagi. pada mereka yg terer berenang yakni kuak segala kuak korunk boley la eksyen sket dan tema dia white, pastu malam kedua lak black.mlm kedua aku sukew coz DJ gila2...menari n menyanyi sama2...

sebelah siang plak, korunk leh la jalan2 kat sekitar kawasan berkenaan samada korunk nak jalan kaki ataupown naek train.. aku n d geng pilih naek train la.. maklumla jarang dapat naek kan.. he3 time siang neh byk aktiviti korunk ley wat contohY maen golf, archery ( neh adew la gambo aku konon2 maen anak panah) hahaha! ataupown korunk juz nak lepak2 kat pantai maen2 air sampai kecut pown boley...adew kapal layar.. kayak, boat n mcm2 lagi.. kat pantai dia plak adew mini bar... mmg best sgt2!
pantai cherating mmg merehatkan minda....




dan selepas korunk da taw serba sedikit ttg aktiviti harian, neh pasal makan plak.. makanan yg dihidangkan ala2 buffet ..mmg sedap.. macam2 pilihan.. makan la mengikut nafsu korunk.. hehehehe.. aku pown x pasti apew yg aku mkn coz pelik2 tajuk makanan tu.. neh adew la sbhg pic yg aku amik..








sebelum pulang mesti ingat nak beli cenderahati kat kwn2 yg x pergi kan.. so kat cni adew la gak bbrapa tempat membeli brg2 tersebut.. tsirt, cap, keychain, key dsb.. so, pd mereka yg rase2 nk pi bercuti, merehatkan minda setelah serabut bekerja, boley la datang ke sini.. jumpe lagi kat blog cuti2 yg lain.. tata =D

6 ulasan:

  1. 1 bas booking kot? sbb tu la diorg sambut mcm VIP. takpun sbb da takde org datang. tu yg diorg semangat abis bile ade org datang :P

    BalasPadam
  2. kekura hensem: tima kaceh coz komen,, yang pertama tu mmg betol kott, kitorg booking bas tapi yg kedua tu mcm x berapa betol la sbb masa aku dtg tu mmg crowded.. :D

    BalasPadam
  3. crowded eh? kalo itu mcm, mmg best la tempat tu cam org ckp.. view cambest. tapi pantai die cam kureng jek..

    BalasPadam
  4. eddy: menarik n boley la bawak aweks gi bercuti.:D

    kekura hensem: crowded.. mmg best cume pantai dia agak private sket.. tapi mmg tenang... damai dan yg seangkatan denganY... :D

    BalasPadam
  5. owh..bole bawak aweks bercuti ek ? ^_^

    BalasPadam