Sabtu, 31 Julai 2010

Sedikit Tentang Diri Saya



Dalam dunia neh kalau boley semua orang nak idop bahagia... contonhyew nak kejew bagus dah tentu la gaji pown bagus, pasangan hidup yg menepati ciri2... rakan2 yg memahami dan menghormati, dapat menyayangi dan disayangi oleh family... kalo boley semua kita nak yang baik2... senang kata.. nak idop senang la...aku bukan nak berceramah kat sni, cuma nak share dgn u all yg sudi baca blog aku neh...baikla.. nama aku tomato, kwn2 pown panggil aku camtu.. aku pilih nama neh sbb aku rase slesa.. kikiki..aku da kejew.. dulu aku kejew kuli2 jew.. lepas setahun ke setahun aku dapat promotion.. xyah citer dulu2 la.. skunk neh aku wat kejew yg memang aku sukew.. aku mmg minat kerja2 yg mendorong aku ke arah sosial.. hehehehe.. maksud aku, jumpe2 org la... aku sukew marketing.. aku rase enjoy bila wat keje2 camneh.. aku suka kuar2.. x berapa sukew duduk dalam opis, cume adew satu masa tu, masa tengah susah cri kejew dulu, dok kat opis.. 9-5pm... apew nak wat kan.. but yg penting skunk neh aku da dapat kejew yang aku sukew... kejew bekerja sambil melihat2 negeri org...

aku bersyukur la sangat2 sbb aku dapat wat kejew yang aku sukew... gaji xdew la tinggi mana, tp yg penting dapat apa yg aku nak selama neh...apa yang aku nak share dgn korunk semua ialah tentang aktiviti2 aku... .

1 ulasan: